tisdag 14 augusti 2007

Snart är radion min

Nu kan jag skicka in ett kuvert med 25 hjärtan till Pågen för att få min radio.
http://www.pagen.se/index.asp

....men läser man på deras hemsida står det "och så länge lagret räcker"...alltid denna reservation som gör en misstänksam.

Det är ungefär som Bokus erbjudande om dagens bok för 49 kr. http://www.bokus.com/se/start.shtml Där visar klockan hur många timmar man har på sig för att ta del av dagens erbjudande...men aldrig har det funnit några exemplar kvar av boken när jag försöker köpa mitt på dagen. Jag tycker det märks väl mycket att deras enda ambition är att vi ska gå in på deras hemsida varje dag och inte en ambition att verkligen bjuda på en billig bok om dagen.

Min reaktion kommer nog bli att jag inte handlar där överhuvudtaget, så det så..

3 kommentarer:

Ms Nelly sa...

Spännade, spännde!...25 hjärtan var inte lite:) ...Vi är ju många som varit delaktiga och gjort den här radiodrömmen verklig. Den är supersnygg!

Hoppas nu bara att lagret räcker. Lycka till!

sickan sa...

Ja hoppas lagret räcker och att det inte är bara 100 st i den potten också.

Idag skickade jag ett argt mail till Bokus eftersom deras billiga bok för dagen var slut före kl 7 på morgonen.

Olle sa...

Bra Limmon! Hoppas du får radion, annars köper jag en till dig för du är så bra!