söndag 13 april 2008

Mina senaste komihågmåsten

No country for old men = mycket blod, bra dialog med andra ord en riktigt bra bröderna Cohenfilm.

Maria Möller show = visste inget om henne när jag köpte biljetterna, men tillräckligt för att vara nyfiken och oj oj vilken artist. Hon kan inte ha svårt att få ihop till brödfödan, men kanske svårt att välja vilken genre hon ska använda sig av.

Once = roligt med en film från Dublin och jag kände igen mig. Mycket musik, trovärdig story. Helt OK med andra ord.

Stefan Sundström och Tina Ahlin på Teater Brunnsgatan 4. Jag tycker verkligen om Stefan Sundström, en övervintrad 68:a kille som känns äkta. Kul också när Kristina Lugn sitter på första raden och kommer med inlägg som ".. nää, lite till måste ni spela, annars blir det avdrag på lönen" och så går hon och hämtar en ny öl till Stefan som spillt ut sin första. Jag gillar verkligen Brunnsgatan 4 och speciellt när Stefan Sundström är där.

Inga kommentarer: